Grance doručení  do Vánoc jen pro objednávky vytvořené do 10.12.2024 

Reklamace, výměna a vrácení zboží

 

Reklamace, výměna a vrácení zboží Reklamace
Krok 1: Kontaktujte nás

V případě reklamace nás prosím kontaktujte na emailové adrese info@uniquemoments.cz.

Krok 2: Vyřízení reklamace

Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od jejího obdržení. O výsledku reklamace vás budeme informovat emailem nebo telefonicky.

Vrácení zboží
Krok 1: Kontaktujte nás

Pokud chcete vrátit zboží, kontaktujte nás prosím na emailové adrese info@uniquemoments.cz.

Krok 2: Vrácení zboží

Zboží můžete vrátit do 30 dnů od jeho obdržení. Peníze vám vrátíme převodem na váš bankovní účet.

Důležité

Personalizované produkty (včetně produktů s gravírováním nebo jinou personalizací) nelze vrátit.

Kontaktní informace
Kontaktujte nás

Pro jakékoli dotazy týkající se reklamací, výměn a vrácení zboží nás můžete kontaktovat na emailové adrese info@uniquemoments.cz.